Dat kan! Je bent van harte welkom om Fresh uit te proberen voordat je een abonnement afsluit. Kennismaken met Fresh kan op drie manieren. Klik hier voor de mogelijkheden.

Je kunt een lidmaatschap bij Fresh afsluiten aan de balie van Fresh, of klik hier. Naast de kosten voor het abonnement of de rittenkaart wordt inschrijfgeld gerekend voor het Fresh Start Programma en het aanmaken van een account in de Fresh app. Ook betaal je 12,50 euro borg voor de toegangstag, deze borg krijg je terug als je de tag weer inlevert. Het 12 weken Fresh Start Programma, de begeleiding van onze coaches, het boeken van groepslessen, de sauna en het gebruik van de Fresh app zijn allemaal inbegrepen bij elk abonnement of de rittenkaart.

In principe gaan alle betalingen via automatische incasso. In uitzonderingsgevallen kan hiervan afgeweken worden en kan er cash, per pin of per creditcard worden betaald. Ook betalen per iDEAL is mogelijk. De betaling van het abonnement geschiedt altijd maandelijks en voorafgaand aan de periode. Mocht de automatische incasso niet lukken, zijn wij genoodzaakt om extra kosten in rekening te brengen.

Graag ontvangen wij wijzigingen van bijvoorbeeld een adres, bankrekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres per mail via info@fresh-fitness.nl.

Wil jij een abonnement op maat omdat je bijvoorbeeld veel reist voor werk (KLM, Journalist)? Mail dan naar info@fresh-fitness.nl voor de mogelijkheden, wij denken graag met je mee, bijvoorbeeld door een rittenkaart of aangepast abonnement aan te bieden.

Als je je toegangstag kwijtraakt, kun je dit bij de receptie aangeven. Zij koppelen een nieuwe tag aan je account. Hiervoor wordt opnieuw 12,50 euro borg in rekening gebracht. Als je je oude tag alsnog terug vindt kan je deze inleveren en krijg je hiervoor de 12,50 euro borg terug.

Het tijdelijk blokkeren van je abonnement is mogelijk zolang als nodig is. Hiervoor dient wel een bewijs van huisarts, specialist of therapeut te worden overlegd. Het blokkeren dient altijd vooraf plaats te vinden en kan niet met terugwerkende kracht verwerkt worden.

Het blokkeren van abonnementen leidt niet tot opschorting van betalingsverplichtingen verbonden aan het abonnement. De einddatum van je abonnement wordt doorgeschoven met de duur van de stopzetting.

Wist je dat onze trainers nauw samenwerken met de fysiotherapeuten van Plexus? We helpen je graag!

Als je voor 4 weken of langer op vakantie gaat, denken wij graag met je mee. Mail naar info@fresh-fitness.nl voor een passende oplossing. Het blokkeren dient altijd vooraf plaats te vinden en kan niet met terugwerkende kracht verwerkt worden.

Het blokkeren van abonnementen leidt niet tot opschorting van betalingsverplichtingen verbonden aan het abonnement. De einddatum van je abonnement wordt doorgeschoven met de duur van de stopzetting. Het blokkeren van je abonnement mag één keer per kalenderjaar.

Gefeliciteerd!

Sporten tijdens de zwangerschap biedt veel voordelen voor de baby en voor jou als aanstaande moeder. Op vertoon van een verklaring van jouw uitgerekende datum krijg je daarom 4,5 maand sporten cadeau. Vanaf 6 weken voor tot 12 weken na je uitgerekende datum kun je gratis sporten bij Fresh! Mail naar info@fresh-fitness.nl voor de voorwaarden. Ook kun je extra begeleiding krijgen van onze gespecialiseerde fitness trainers. Wij maken graag een passend trainingsschema voor je, adviseren je over het volgen van groepslessen en we kunnen je helpen met het aanpassen van je voedingspatroon. Neem hiervoor contact met ons op via info@fresh-fitness.nl.

Ga je verhuizen maar blijf je wel sporten bij Fresh? Geef je nieuwe adres dan bij ons door.

Verhuis je buiten de regio? Zet dan je abonnement tijdig stop.

Het opzeggen van je abonnement kan per mail (info@fresh-fitness.nl) of aan de balie met het daarvoor bestemde formulier. Opzeggingen per telefoon zullen niet worden verwerkt! Abonnementen zijn binnen de contracttermijn niet opzegbaar, en bij beëindiging van het abonnement dien je rekening te houden met een opzegtermijn.

De borg betaald voor de toegangstag wordt terugbetaald na beëindiging van je abonnement en het inleveren van de toegangstag. Het recht op teruggave van de borg vervalt 3 maanden na beëindiging van jouw abonnement.

Het inschrijfgeld betaald bij inschrijving is geldig t/m 9 maanden na beëindiging van elke vorm van abonnement. Als je na deze periode weer een abonnement wenst af te sluiten, ben je opnieuw inschrijfgeld verschuldigd.

Abonnementen zijn binnen de contracttermijn niet opzegbaar. Bij beëindiging van je abonnement dien je rekening te houden met een opzegtermijn. De opzegtermijn voor maandabonnementen is 7 dagen, en voor alle andere abonnementsvormen 1 maand. Indien je niet op tijd aangetekend schriftelijk dan wel aan de balie opzegt, zal het abonnement worden omgezet in een abonnement voor onbepaalde duur met een opzegtermijn van 1 maand en blijf je verplicht de betaling te voldoen.

Met een daluren abonnement heb je toegang op:

Maandag: 12:00 – 16:30 en 20:30 – 22:30 uur

Dinsdag: 12:00 – 16:30 en 20:30 – 22:30 uur

Woensdag: 12:00 – 16:30 en 20:30 – 22:30 uur

Donderdag: 12:00 – 22:30 uur

Vrijdag: 12:00 – 21:30 uur

Zaterdag: 12:00 – 16:30 uur

Zondag: 12:00 – 16:30 uur

Wil je éénmalig buiten de daluren sporten? Dan kun je met een toeslag van 5 euro alsnog sporten op het moment dat jou het beste uitkomt.

Het is mogelijk om je abonnement tussentijds te wijzigen van dal- naar standaarduren. Bij de wijziging gaat vanaf die datum de looptijd van het abonnement opnieuw in. In sommige gevallen is het mogelijk om een andere tussentijdse wijziging te maken. Neem hiervoor contact met ons op via info@fresh-fitness.nl.

Jazeker! In zowel de heren- als dameskleedkamer zijn er voldoende kluisjes aanwezig. Deze kluisjes werken met een (zelfgekozen) cijfercode; muntjes of slotjes zijn dus niet nodig.

Jazeker! Meld je aan op het netwerk ‘Fresh Fitness Free’ en vink in je browser ‘Gasttoegang’ aan. Je bent nu verbonden met ons gratis wifi netwerk!

Fresh biedt veel meer dan alleen een sportschool. Bij Fresh staan wij voor een persoonlijke benadering. Ieder Fresh lid begint bij ons met het 12 weken programma waarin je 5 afspraken hebt met een trainer. Daarna kun je iedere 6 tot 8 weken een afspraak van een half uur inplannen met een van onze trainers!

Je krijgt een persoonlijk advies over bewegen, voeding en lifestyle dat het best bij jouw doelstelling aansluit. De professionele instructeurs houden rekening met jouw ervaring, eventuele blessures en de uitkomst van een aantal fysieke tests. Meer info? Klik hier.

Naast het Fresh Start Programma en de maandelijkse begeleiding van onze fitness coaches, hebben wij ook personal trainers, fysiotherapeuten, diëtisten, een vitaliteitscoach en een lifecoach. Kijk voor ons team op https://fresh-fitness.nl/info/team/.

Wat leuk! Onze trainers kunnen je helpen met het zorgvuldig opstellen van een persoonlijk trainingsschema, het bieden van technische instructies en correcties en het geven van advies op het gebied van voeding en lifestyle. Zo kun je gericht aan de slag met het behalen van jouw doelstellingen! Afhankelijk van jouw trainingsdoel en beschikbaarheid helpen we je graag met het kiezen van een coach, neem hiervoor contact met ons op via info@fresh-fitness.nl.

De kosten voor personal training bestaan uit een rittenkaart voor de trainingssessies en een fitnessabonnement (met korting!) voor de entree. Let op: voor personal training gelden een aantal voorwaarden. Te laat komen tijdens een training gaat ten koste van de trainingstijd. De trainingen dienen voorafgaand aan de training betaald te worden middels het voldoen van een losse sessie of een rittenkaart. Restitutie is alleen mogelijk in uitzonderlijke gevallen. De trainingsmomenten worden op voorhand gepland. In geval van annuleren of verzetten dient dit ten minste 24 uur van te voren doorgegeven te worden. Elk trainingsmoment duurt 60 minuten, tenzij anders afgesproken.

Als lid van Fresh kun je gratis gebruik maken van de Fresh app waar je jouw trainingsschema kan bekijken, je progressie kan bijhouden of om je in te schrijven voor een groepsles. Ook hebben wij de unieke mogelijkheid om via de Fresh app te chatten met jouw persoonlijke trainer en coach!

Download de app hier

Vraag een nieuw wachtwoord aan via de app. Lukt het helemaal niet meer? Mail dan naar info@fresh-fitness.nl zodat wij je verder kunnen helpen.

Tot 16 jaar mag je alleen onder begeleiding van een volwassene of personal trainer bij ons trainen. Tussen 16 en 18 jaar mag je alleen zelfstandig trainen na een intake met een van onze trainers. Deze trainer bepaalt vervolgens of je met of zonder begeleiding mag komen trainen bij Fresh. Vanaf 18 jaar mag je zelfstandig trainen bij Fresh.

Je bent van harte welkom voor een kop koffie! Stuur je cv + motivatie naar info@fresh-fitness.nl zodat we je kunnen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

Neem contact op via info@fresh-fitness.nl of 020-6751207.