Beste club van Noord-Holland 2017
Gratis weekpas
Diversiteit van 70 groepslessen
Twee clubs in Amsterdam (met PT)

  • Fresh Boxing

    boxing is een conditionele work-out waarbij op een laagdrempelige manier verschillende elementen uit de vechtsport worden behandeld. In deze les wordt er gewerkt in tweetallen en maakt men gebruik van trap- en stootkussens. Conditie, spierkracht en coördinatie staan in deze les centraal. Fun gegarandeerd!
  • Polar Hit-Cycling

    De Polar Hit-Cycling les is het allernieuwste op spinning gebied! Je kan met je eigen Polar borstband precies zien welke hartslag je hebt op een groot scherm. Zo train je precies in de juiste hartslagzone, en dat met het hele team! Je kan je resultaat bijhouden in een gratis app op je telefoon. Zo ben je verzekerd van optimaal resultaat.
  • Body Shape

    Shape is een gevarieerde groepsles waarbij er wordt gewerkt aan de conditie  en spierversteviging. Door middel van een korte warming-up met simpele en leuke pasjes wordt er gewerkt aan de conditie. Vervolgens gaan we verder met gevarieerde spierverstevigende oefeningen. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van verschillende materialen. De les wordt afgesloten met een coolingdown. Een perfecte les voor Kracht, conditie en vetverbranding!!
  • Fresh Bootcamp

    Kracht, conditie, snelheid, coördinatie en vetverbranding zullen snel verbeteren door middel van spelvormen, sprints, drills, core-werk en bodyweight oefeningen. Ondanks de hoge intensiteit van de bootcamp trainingen is er voldoende controle op de juiste uitvoering van de oefeningen. Tevens is een goede sfeer belangrijk. Alle verschillende leeftijden en fitheidsniveaus kunnen aan de bootcamp trainingen deelnemen.

    Locaties Bootcamp:

    Zomer en winter, rain or shine… Bootcamp gaat altijd door!!

  • Body Basic

    Body Basic is een les speciaal voor senioren die het leuk vinden om in een groep te trainen. In deze les komen alle aspecten voor die het lichaam nodig heeft om fit en vitaal te blijven. De les wordt twee keer per week gegeven en duurt 45 minuten. Geen moeilijke danspassen en lekker rustige muziek!
  • Pilates

    Pilates is een trainingsmethode voor het gehele lichaam waarbij de nadruk ligt op het versterken van de buik- en rugspieren. Daarnaast richt Pilates zich op lichaamshouding, ademhaling en het lichaamsbewustzijn. Pilates zorgt voor sterke spieren, een betere houding, souplesse en balans. Geschikt voor alle leeftijden en niveaus.
  • Fresh Zumba

    Zumba is een groepfitness programma dat is gebaseerd op de Latijns – Amerikaanse dans. Door het gebruik van verschillende muziek invloeden komt men terecht in de wereld van salsa, merengue, samba, hiphop en ga zo maar door. Zumba is niet alleen een leuke en gezellige workout, maar ook nog eens goede les voor het maximale verbruik van calorieën. Ook brengt Zumba het lichaam mooi in vorm.
  • Critical Alignment Yoga

    Critical Alignment yoga (Baratha) is een moderne vorm van de traditionele Indiase yoga. Deze is uitgewerkt naar een moderne methode waarin men leert om te gaan met spanning en stress. Met verschillende tools wordt er gewerkt om specifieke delen van het lichaam te ontspannen en te mobiliseren waarbij tegelijkertijd een lichaamsbewustwording ontstaat. Deze vorm van yoga richt zich speciaal op de “core” van het lichaam.
  • Fresh Bodypump

    Fresh Bodypump is een groepsles waarbij met behulp van een stang en verschillende gewichten alle spiergroepen worden getraind. Door de opzwepende muziek en de gevarieerde oefeningen is Bodypump een uitdagende groepsles voor iedereen. Bodypump is zowel geschikt voor mannen als vrouwen en bestaat uit simpel uit te voeren bewegingen. Deze les is de ideale les om kracht te verbeteren en in vorm te komen..
  • Iyengar Yoga

    Iyengar yoga is een vorm van hatha yoga. Iyengar-yoga karakteriseert zich door de grote aandacht die er tot in detail is voor het in lijn brengen van het lichaam met de geest. Tijdens deze vorm van yoga wordt er gebruik gemaakt van verschillende hulpmiddelen zoals blokken en riemen. Deze hulpmiddelen hebben ten doel de beginnende, minder lenige beoefenaars de oefeningen op een eenvoudige manier volledig te laten ervaren. Iyengar-yoga wordt beschouwd als een krachtig instrument om stress van het moderne leven te verminderen, wat op zijn beurt zou moeten leiden tot verbetering van het fysieke en spirituele welzijn.
  • Energizing Flow Yoga

    Refresh yourself with uplifting medium energy flow class. Renew your spirit with invigorating breath while you challenge your mind and body through a diverse range of postures. Connect postures to breath, and breath to movement through asanas series to creat a breathing moving yogic dance to brighten the spirit. Let op! Deze les wordt in het Engels gegeven.
  • Yin Yoga

    Yin Yoga is een yogastijl waarin houdingen lang worden vastgehouden, spierspanning losgelaten wordt, de gewrichten diep geopend worden en weerstand in het lichaam kan oplossen. De oefeningen worden gekarakteriseerd door passieve houdingen die enkele minuten worden vastgehouden. Deze vorm van yoga werkt dieper in op de pezen, banden, gewrichten en het bindweefsel.
  • Tai Ji Quan

    (spreek uit als Taai Djie Tsjoewen) en Qi Gong (Tsjie Koeng) zijn eeuwenoude Chinese bewegingskunsten en energie-/ademhalingsoefeningen, geven meer energie, meer ontspanning. Ze versterken de weerstand, hebben een positieve werking op de bloedsomloop en spijsvertering en helpen allerlei klachten te voorkomen.Door het beoefenen van deze bewegingskunsten kom je fysiek, mentaal en emotioneel in balans.
  • Zumba Step

    Zumba Step is de ideale combinatie tussen Fun, conditie en kracht! Door het gebruik van de step worden de beenspieren extra getraind. Je kan doormiddel van de hoogte van de step de intensiteit bepalen. We hopen je snel te zien in deze leuke les.
  • Fresh Core

    Kunt u het niet opbrengen om zelf de buikspieren aan te pakken? Doe dan mee met een instructeur aan het buikspierkwartier. Een korte workout in de fitnesszaal die resultaat geeft! In slechts 15 minuten traint u de verschillende buikspiergroepen en komt ook de onderrug aan bod! Je leert hier ook veel oefeningen die je zelf kan doen als je komt trainen.
  • Fresh Cross-Camp

    Deze les is een combinatie van crossrunning, bootcamp en looptraining. De les wordt gestart bij Fresh en zal heerlijk in de buitenlucht worden gegeven. Je werkt aan je kracht, conditie en doorzettingsvermogen en Peter staat bovendien garant voor FUN! Er wordt getraind in het park, maar soms ook door de stad en we zoeken plekken op die fijn zijn om te trainen en je energie geven. Een goede en harde workout is gegarandeerd, so just come and join (us)!! We zien jullie allemaal graag voor de Fresh Cross Camp die op dinsdag en donderdag om 19.30 wordt gegeven!!
  • Spin & Strength

    Spin & Strength makes you sweat alot! For one hour non stop. Take your body to new limits with high intensity, integrated endurance and strength training. Half of the class will be spent on the spinning bike and the other half on the floor, with mats and various equipment. This class caters for all fitness levels - promising a high energy, full body workout every time.
  • Step Shape

    Een intensieve en complete workout die begint met 20 minuten powerstep: een high intensity warming up op de step. Gevolgd door 35 min. stevige total body-workout oefeningen. Er wordt veel gesprongen, maar ook altijd een alternatief gegeven wanneer je dit bijv. vanwege een blessure niet kunt. Verleg je grens en geef net dat beetje extra in deze les. Kracht, conditie en fun gegarandeerd!
  • Fresh HIT

    Shape je body met deze zeer effectieve FRESH High Intensity Interval Training. Elke donderdagavond krijgt jouw work-out een nieuwe definitie! Deze training van 30 minuten bevat uiteenlopende oefeningen die zowel je kracht als conditie een ongekende boost geven.
  • Fresh Bootycore

    Oefening-expert Stijn van Fresh geeft de zeer effectieve BootyCore-camp, die elke woensdag van 7.15 tot 7.45 uur plaatsvindt. Uiteenlopende oefeningen zorgen er binnen 30 minuten voor dat je billen en buik optimaal worden getraind. Omdat je de oefeningen in circuit-vorm uitvoert, zal je conditie er ook op vooruit gaan!