Beste club van Amsterdam 2017

Als u dit leest bent u waarschijnlijk zwanger en willen wij u hartelijk feliciteren met dit geweldige nieuws.

Een zwangerschap is iets heel moois waar u volop van moet genieten. Het laatste waar u zich zorgen over wilt maken is die kleine. Daarom hebben we bij Fresh een speciaal programma om mama’s, maar ook vaders, een goede begeleiding te geven zodat u een optimale zwangerschapsperiode heeft. Voor de mama’s hebben we een programma om aan de belastbaarheid van mama en kind te werken. Zo bent u tijdens de zwangerschap, maar ook zeker na de zwangerschap fit en is de kans op vervelende klachten minimaal. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de voeding zodat u na de zwangerschap ook weer snel op uw oude gewicht bent. Voor de vaders kunnen we een mooi programma maken wat kort en intensief is. Daarmee is er toch ruimte om te trainen, vol energie te blijven en zo samen deze mooie tijd te beleven. Juist ook voor de vaders is goede training en voeding een must!

Sporten tijdens zwangerschap goed voor hersenen baby

Zwangere vrouwen die drie keer per week twintig minuten intensief bewegen, bevorderen de hersenontwikkeling van baby’s. Dus bent u zwanger, maar zou u toch op een verantwoorde manier willen blijven sporten? Dat kan met het zwangerschaps programma van Fresh.

Wanneer u zwanger bent, verandert er namelijk veel met uw lichaam en dat vereist een speciale aanpak! Groepslessen worden vaak te zwaar en sommige oefeningen worden streng afgeraden. Belangrijk dusom hierin te worden begeleid. Voor u zelf, maar bovenal voor je kleine.

Vindt u het fijner om één-op-één begeleiding te hebben tijdens de zwangerschap? Dan is Personal training natuurlijk ook een mogelijkheid. We werken bij Fresh volgens de zwangerschapsrichtlijnen van de KNKF (Koninklijke Nederlandse Kracht Federatie) en overleggen we veel met de fysiotherapeuten van Plexus wat wel en niet kan.

Krachttraining maar ook yoga zien wij echt als een “must” voor een goede zwangerschap.We hebben een speciale zwangerschapsregeling voor onze klanten. U kunt namelijk 4,5 maand extra krijgen om zo optimaal gebruik te kunnen maken van uw abonnement. Vraag bij de receptie naar de voorwaarden voor de zwangerschapsregeling.

U kunt bij “abonnementen” kijken welk abonnement het beste bij u past.

Positieve effecten van training

  • verbeterde cardiovasculaire en musculaire fitheid
  • versneld herstel na de bevalling
  • versnelde terugkeer naar het gewichts-,kracht en flexibiliteitsniveau van voor de zwangerschap
  • verminderde slapheid van de buikwand
  • verminderde rugklachten tijdens de zwangerschap
  • meer energie
  • minder obstetrische interventie (problemen tijdens zwangerschap/bevalling)
  • kortere duur van de bevalling en minder pijn
  • mindere toename in gewicht (lichaamsvet)
  • toegenomen gevoel van welzijn, positiever zelfbeeld, minder stress en gevoelens van depressie tijdens de zwangerschap
  • toegenomen waarschijnlijkheid van het zich aanmeten van een gezonde(re) leef stijl

Lees hier de ervaringen van Laura Henson

  • Weekpas

    Aanvragen

    Een week lang gratis sporten? Vraag nu de weekpas aan!
    Aanvragen
  • Rooster

    Eerstvolgende lessen

  • Personal Training

    Ruim aanbod

    Onze personal trainers staan voor je klaar.
    Lees meer